czwartek, 25 czerwca 2015

Te, co skaczą i fruwają II



Zaraz odskoczę!
Drobne pieszczotki
No i co się gapisz?
Pozujemy...
Dość już tego dobrego!
Zaraz, zaraz, tylko poprawię sobie piórka!
Troszkę się krygujemy...
Dla ryby mogę się powygłupiać...
No, połknąłem już! Nic tam nie ma!

Szczerzymy ząbki, chłopaki! Szczerzymy ząbki!
Tak, ja tobie też się zaraz przyjrzę...
Normalnie, zapomnieli mnie wyczesać!!!

Pocałunek przez szybkę
Baletnica
Masz coś, masz coś?! 
W moim królestwie niczego się nie boję...
A jak jednak spadnę?
Eeee, nie jest tak wysoko!
Taki jestem słodki...
Myśliciel...
Małpie pieszczoty
Masz taką delikatną skórę...
Lekcja rysunku
Ciężka artyleria 
Ciężka artyleria w natarciu
Tak sobie będę leżał!
No, chodź, chodź jak się nie boisz!
Czas na obiad...
Może jeszcze tam wyżej jakiś listek się uchował?

A tu już poobiednia sjesta...
Cichutko, wolniutko, spod ogona wyjem mu smaczny kąsek tak, że nawet nie zauważy.
Wypuście mnie!
Były sobie hipcie dwa, aaaa, aaa...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz